قيمت سويا عمده-قيمت سويا كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت سويا عمده-قيمت سويا كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت سويا عمده قيمت سويا كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت سويا عمده-قيمت سويا كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت سويا در بازار ازاد امروز-قيمت سويا فله-قيمت سويا خوراكي كيلويي-سويا گوشت-سويا تازه-درخت سويا خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت سويا عمده-قيمت سويا كيلويي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت سويا عمده-قيمت سويا كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت سويا عمده-قيمت سويا كيلويي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت سويا در بازار ازاد امروز-قيمت سويا فله-قيمت سويا خوراكي كيلويي-سويا گوشت-سويا تازه-درخت سويا با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت سويا عمده-قيمت سويا كيلويي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت سويا عمده-قيمت سويا كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت سويا عمده-قيمت سويا كيلويي و قيمت سويا در بازار ازاد امروز-قيمت سويا فله-قيمت سويا خوراكي كيلويي-سويا گوشت-سويا تازه-درخت سويا كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت سويا عمده-قيمت سويا كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص و مزاياي شگفت انگيز سويا براي پوست، مو و سلامتي
سويا از دانه هاي خوراكي و بخشي از خانواده نخود است كه امروزه از محصولات اصلي جهان محسوب مي شود. سويا همچنين به شكل روغن، شير، توفو و پروتئين تبديل مي شود و دو نوع عمده از سويا كشت ميشود كه زرد و سياه هستند؛ آنها همچنين در چين و ژاپن به عنوان ادامام نيز شناخته مي شوند.
سويا كم چرب و كم كالري است و منبع غني از پروتئين، فيبر و بسياري ديگر از ويتامين ها و مواد معدني ضروري مي باشد. سويا در بسياري از شرايط پزشكي و علائم نيز مفيد است.
ارزش غذايي 100 گرم سويا
كالري كلي 147
كالري ناشي از چربي 61
كل چربي 6.8 گرم (10%)
چربي اشباع شده 0.786 گرم (4%)
چربي غير اشباع 3.2 گرم
چربي غير قابل استفاده 1.284 گرم
كلسترول 0 ميلي گرم (0%)
سديم 15 ميلي گرم (1%)
پتاسيم 620 ميلي گرم
كل كربوهيدرات 11.05 گرم (4%)
فيبر رژيمي 4.2 گرم (17%)
پروتئين 12.95 گرم
ويتامين آ 4 درصد
ويتامين ث 48 درصد
كلسيم 20 درصد
آهن 20 درصد
مقادير روزانه شما ممكن است بسته به نياز كالري بالا يا پايين باشد.
ساير مواد مغذي موجود در سويا:
ويتامين ها و مواد معدني:
سويا منبع خوبي از ويتامين ها و مواد معدني مختلفي هستند كه عبارتند از :
موليبدنوم سويا:
سويا غني از موليبدنوم، يك عنصر اساسي است كه در دانه ها و حبوبات يافت ميشود.
مواد مغذي سويا
ويتامين K1 :
شكل ويتامين K موجود در حبوبات به نام فيلوكوينون شناخته شده است و نقش مهمي در جلوگيري از لخته شدن خون ايفا مي كند.
فولات:
فولات همچنين به عنوان ويتامين B9 شناخته شده است و داراي عملكرد هاي مختلفي در بدن مي باشد و نقش آن در طول بارداري بسيار مهم است.
مس سويا:
مس موجود در رژيم غذايي جوامع غربي اغلب پايين است، اما كمبود آن ممكن است بر سلامت قلب تاثير بگذارد.
منگنز سويا:
منگنز عنصري است كه در اكثر غذا ها و آب آشاميدني يافت مي شود و به علت محتواي بالاي اسيد فيتيك كه در سويا وجود دارد به راحتي جذب بدن ميشود.
سويا منبع فسفر:
سويا منبع خوبي از فسفر، يك ماده معدني ضروري است.
تيامين:
تيامين كه به عنوان ويتامين B1 نيز شناخته مي شود، نقش بسيار مهمي در عملكرد هاي بدن دارد.
آيا سويا براي شما مفيد است؟
بله. سويا به روش هاي مختلف مصرف مي شود (بو داده با نمك و آب پز شده)
سويا اغلب به عنوان جايگزين گوشت استفاده ميشود.
مزاياي سلامتي زيادي دارد و منبع ايده آل به عنوان مكمل براي گياه خواران محسوب ميشود.
مزاياي سويا براي پوست
سويا پر از مزايا براي كل بدن است كه پوست هم شامل مي‌شود.
1. سويا مرطوب كننده پوست:
يك پوست سالم بايد هيدراته شود و مرطوب بماند. سويا به عنوان يك مرطوب كننده براي پوست هاي تركيبي استفاده ميشود و همچنين به پوست براي خلاص شدن از خشكي و پوسته پوسته شدن كمك ميكند. اگر پوست چرب داريد، ميتوانيد از سويا براي حذف روغن بيش از حد پوست خود استفاده كنيد.
2. ضد پيري:
سويا همچنين مي‌تواند نشانه هاي قابل رويت از پيري، مانند تغيير رنگ پوست، چين و چروك، لكه هاي تيره و خطوط را كاهش دهد. همانطور كه سن بالا مي‌رود، بدن استروژن را از دست مي‌دهد كه يك هورمون حياتي براي حفظ الاستيك پوست است.
فيتو استروژن هاي موجود در سويا به توليد بيشتر استروژن در بدن و كاهش چين و چروك و خطوط كمك ميكند.
3. سويا سرشار از ويتامين E:
سويا حاوي ويتامين E است كه ميتواند به بهبود و ترميم سلول هاي مرده پوست كمك كند و همچنين سلول هاي جديدي را در پوست تشكيل دهد. اين ميتواند به شما كمك كند تا جوان و پر انرژي به نظر برسيد.
مقداري سويا را با آب تركيب كنيد و آن را روي صورت خود اعمال نماييد بعد از 20 تا 25 دقيقه صورت خود را با آب بشوييد و از يك مرطوب كننده ملايم استفاده كنيد.
براي بدست آوردن بهترين نتيجه، اين درمان را 3 بار در هفته تكرار كنيد.
4. سويا براي تقويت ناخن ها:
اگر ناخن هاي شكننده داريد، سويا مي‌تواند بهترين گزينه براي شما باشد. به مدت 6 ماه آن را در برنامه روتين روزانه خود بگنجانيد. اين كار به تقويت ناخن ها كمك مي‌كند و همچنين باعث درخشش آنها مي‌شود. سويا همچنين براي مرطوب كردن ناخن ها و درمان عفونت هاي قارچي ناخن مفيد است. براي اين كار كافي است تا ناخن هاي خود را در سس سويا بخيسانيد و بعد از مدتي شاهد خلاص شدن از قارچ ها باشيد.مزاياي سويا براي مو:
5. براق شدن موها:
سويا براي صاف شدن، نرم و براق شدن موها استفاده ميشود. شما ميتوانيد موهايتان را به مدت 3 ماه با آب سويا بشوييد.
مزاياي سويا براي سلامتي:
6. حاوي اسيد هاي چرب امگا3:
روغن سويا مانند جلبك و ماهي هاي چرب با اسيد هاي چرب امگا3 بارگيري مي‌شود. اين اتفاق از بدن در برابر بيماري هاي مختلف قلبي و عروقي محافظت مي‌كند.
7. سويا حاوي اسيد فيتيك:
سويا داراي اسيد فيتيك است كه به عنوان يك آنتي اكسيدان عمل مي‌كند و مي‌تواند با بسياري از بيماري ها مانند سرطان، ديابت، التهاب، تومور و غيره مبارزه كند.
8. سويا براي جلوگيري از كاهش شنوايي:
سويا غني از آهن و روي است و به گسترش مويرگ ها، نرم كردن گلبول هاي قرمز و تحريك خون در گوش كمك مي‌كند. همچنين مانع از دست دادن شنوايي در سالمندان مي شود.
9. سويا براي بهبود عملكرد ليپيد ها:
سويا توانايي بهبود عملكرد ليپيد در خون را دارد. شير سويا حاوي چربي اشباع نشده با كلسترول صفر است.
اسيد هاي چرب اشباع شده و غير اشباع در سويا، مانع انتقال كلسترول در جريان خون مي‌شود.
اگر ميخواهيد غلظت تري گليسيريد (LDL) خون را كاهش دهيد و سطح (HDL) را افزايش دهيد، سعي كنيد به طور منظم سويا مصرف كنيد.
10. سويا براي محافظت و تقويت رگ هاي خوني قلب:
سويا حاوي فيتو آنتي اكسيدان هاي قوي، مانند اسيد هاي چرب امگا3 و امگا6 است كه مي‌تواند از رگ هاي خوني در برابر ضايعات محافظت كنند.
اين مواد مغذي در اتصال به رگ هاي خوني مفيد است و براي دفع راديكال هاي آزاد و ذخيره كلسترول خوب كمك كننده است و انعطاف پذيري رگ هاي خوني را بيشتر و به تنظيم فشار خون بدن كمك مي‌كند.
11. كمك سويا به كاهش وزن:
شير سويا كه از سويا به دست مي آيد، شكر كمي دارد. اين شير حاوي تنها 80 كالري است. اسيد چرب غير اشباع شده در اين شير مي تواند از جذب چربي به روده كه باعث افزايش وزن مي شود، جلوگيري كند.
12. سويا براي جلوگيري از سرطان پروستات:
سويا يك منبع غني از فيتواستروژن است. فيتواستروژن يك هورمون منحصر به فرد گياهي است كه مانع توليد تستوسترون در مردان مي شود. اين كاهش سطح تستوسترون باعث كاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات مي شود.
13. سويا براي جلوگيري از سندروم هاي پس از يائسگي :
در طي يائسگي توليد استروژن در بدن يك زن كاهش پيدا مي كند. اين كاهش ناگهاني استروژن ها مي تواند مشكلات بسيار زيادي را در زنان يائسه ايجاد كند و در معرض خطر بالايي از بيماري هاي مرتبط با قلب ديابت و چاقي قرار مي گيرند.
همچنين موجب افسردگي و نوسانات خلقي، بي خوابي و ساير اختلالات رواني ديگر مي شود. محتواي فيتواستروژن در سويا به عنوان يك جايگزين در استروژن مي باشد.
مصرف منظم سويا به منظور پيشگيري و درمان سندروم هاي بعد از يائسگي كمك مي كند.
14. سويا براي جلوگيري از پوكي استخوان:
اكثر زنان مستعد ابتلا به پوكي استخوان هستند. اين بيماري به علت افزايش سن و ضعف استخوان ايجاد مي شود.
محتواي فيتواستروژن در سويا مي تواند جذب كلسيم توسط بدن را افزايش دهد و از تحليل رفتن توده هاي استخواني جلوگيري كند. براي به دست آوردن حداكثر مزيت از سويا، شير سويا را استفاده كنيد كه حاوي ويتامين D و كلسيم اضافي است.
15. سويا مناسب براي غذاي كودك:
سويا همچنين جايگزين بسيار خوبي براي شير در فرمول هاي تغذيه نوزاد است و همچنين به عنوان يك جايگزين مناسب براي شير گاو عمل مي كند.
16. سويا براي كاهش كلسترول بالا:
خوردن سويا به عنوان يك پروتئين غذايي براي كاهش كلسترول در بدن مناسب است. سويا يك منبع خوب از چربي هاي اشباع نشده است كه براي كاهش سطح كلسترول بد مناسب است.
مصرف 50 گرم سويا هر روز براي كاهش 3 درصدي كلسترول ال دي ال مناسب است.
17.جلوگيري از سرطان پستان با سويا :
سويا مي تواند خطر ابتلا به سرطان سينه را كاهش دهد. زناني كه به طور مرتب سويا مصرف مي كنند، احتمال كمتري دارد كه به سرطان سينه گرفتار شوند.
18. سويا براي تقويت سيستم ايمني بدن:
سويا با پروتئين گياهي كه دارد، مي تواند سيستم ايمني بدن را افزايش و خستگي را به طور زيادي كاهش دهد. مصرف سويا به عنوان يك مكمل پروتئين از افزايش كلسترول نيز از جلوگيري مي كند.
19. سويا هوش و عملكرد مغز را بهبود مي بخشد :
سويا حاوي ماده اي به نام ليستين است كه يكي از مواد مغذي حياتي براي مغز مي باشد. مصرف سويا مي تواند از بيماري هاي مربوط به مغز، مانند آلزايمر جلوگيري كند.
همچنين حاوي فيتواسترول است كه عملكرد سلول هاي عصبي مغز را بهبود مي بخشد.
20. سويا براي تقويت سلول و اندام هاي بدن:
سويا مي تواند به تحريك جذب ويتامين هاي محلول در چربي توسط بدن كمك كند. اين اتفاق باعث مي شود تا بافت ها و اندام هاي بدن تقويت شوند.
سويا همچنين سطح كلسترول را در بدن كاهش مي دهد و متابوليسم و سوخت و ساز ليپيد ها را بهبود مي بخشد و از بروز آترواسكلروز جلوگيري مي كند.
21. سويا براي تامين و بهبود انرژي:
محتواي پروتئيني كه در سويا وجود دارد، مي تواند قشر مغزي را تحريك كند و اين عمل براي يادگيري مفيد است و مي تواند انرژي را افزايش دهد و خلق و خوي افسرده را كاهش دهد.
22. سويا براي جلوگيري از اكسيداسيون:
ساپونين موجود در سويا به عنوان يك آنتي اكسيدان عمل مي كند، تا راديكال هاي آزاد در بدن را خنثي كند و از بين ببرد. اين كار باعث مي شود كه سلول هاي تومور رشدشان كاهش پيدا كند و عملكرد سيستم ايمني بدن انسان تقويت مي شود.
23. كاهش چربي خون با سويا:
سويا حاوي استرول هاي گياهي است كه به كاهش سطح كلسترول خون كمك مي كند.
اين تركيب در روده با كلسترول رقابت مي كند و جذب آن را كاهش مي دهد و همچنين سطح كلسترول بد را در بيمار تا حد زيادي پايين مي آورد.
24. سويا براي كاهش فشار خون بالا:
بيماراني با فشار خون بالا، سديم و پتاسيم كمتري مصرف مي كنند. غذاهاي غني از پتاسيم مي تواند سديم بيش از حد از بدن را دفع كند و همچنين فشار خون را پايين بياورد.
سويا حاوي مقدار زيادي پتاسيم است. بنابراين اگر از فشار خون بالا رنج مي بريد، مي توانيد از سويا استفاده كنيد تا بدن شما پتاسيمي كه نياز دارد را دريافت كند.
25. سويا براي پيشگيري از ديابت نوع 2:
سويا در پيشگيري از ديابت نوع 2 كمك مي كند و مي تواند مقاومت به انسولين را با افزايش سنتز گيرنده انسولين كاهش دهد. چنانچه در بخش سلامت نمناك مي خوانيد با مصرف منظم سويا مي توانيد خطر ابتلا به ديابت نوع 2 و ديگر مشكلات سلامتي مزمن را كاهش دهيد و همچنين مي توانيد از مشكلات ديگر مرتبط با متابوليسم انسولين و قند خون جلوگيري كنيد.
26. دندان ها و استخوان هاي قوي و محكم با مصرف سويا:
محتواي كلسيم موجود در سويا باعث ايجاد و توسعه استخوانها و دندانها مي شود.
27. سويا براي افزايش قدرت بدن:
سويا حاوي روي است كه به افزايش سيستم ايمني بدن كمك مي كند.
همچنين براي درمان زخم ها نيز بسيار مفيد مي باشد.
28. سويا سرشار از آنتي اكسيدان ها:
سويا حاوي آنتي اكسيدان هايي است كه بدن را پاك مي كند و راديكال هاي آزاد را از بدن دفع مي نمايد.
29. خواص ضد التهابي سويا:
سويا حاوي خواص ضد التهابي است كه به افراد مبتلا به آرتريت و ساير بيماري هاي التهابي كمك مي كند و مي تواند به عنوان يك ميان وعده توسط افراد مبتلا به آسم به منظور درمان التهاب تنفسي مصرف شود.
30. سويا براي جلوگيري از افسردگي:
فولات كه در سويا به وفور يافت مي شود، به توليد سروتونين كمك مي كند. اين ماده براي از بين بردن افسردگي و بهبود خلق و خو موثر است.
31. سويا براي پيشگيري از ميگرن:
منيزيم موجود در سويا مي تواند خطر ابتلا به سردرد ميگرني را كاهش دهد.
بنابراين اگر در معرض سردردهاي ناتوان كننده ميگرني قرار مي گيريد، حتماً سويا را در رژيم غذايي خود به صورت منظم بگنجانيد.
32. اسيد آلفا لينولنيك:
سوياي سبز، يك منبع غني از چربي امگا 3 است، كه به عنوان اسيد آلفا لينولنيك شناخته مي شود و به كاهش التهاب و بسياري از بيماري هاي قلبي عروقي كمك مي كند.
33. سويا براي محافظت در برابر آرتريت:
سويا غني از چربي هاي امگا 3 و فولات است كه اين مواد مغذي حياتي براي محافظت در برابر آرتريت و علائم آن بسيار مفيد مي باشد.
نكاتي براي استفاده از سويا:
مصرف سويا در هنگام بارداري و شيردهي ايمن تلقي مي شود اما مطمئن شويد كه مقدار مصرف شده در حد نرمال باشد. مصرف بيش از حد سويا در دوران بارداري ممكن است كه به كودك آسيب برساند. هنگامي كه مقدار عادي مصرف شود، سويا نيز براي كودكان مفيد مي باشد.
شير سويا اگر به صورت منظم مصرف شود مي تواند كمبود مواد مغذي را جبران كند. كودكاني كه به شير گاو آلرژي دارند، نبايد سويا مصرف كنند. محصولات سويا احتمال ابتلا به سنگ كليه را افزايش مي دهد، زيرا حاوي اگزالات است.
اگر دچار سرطان مثانه يا كم كاري تيروئيد هستيد، از مصرف سويا اجتناب كنيد. بيماراني كه مبتلا به آسم هستند، ممكن است كه به آساني نسبت به سويا آلرژي نشان دهند.
نكته بسيار مهم : مصرف سويا و فرآورده هاي آن به اندازه كم و معقول مشكلات زيادي براي شما ايجاد نمي كند، اما مصرف زياد سويا عوارض جانبي زير را به همراه دارد.
عوارض جانبي جدي ناشي از مصرف پروتئين سويا
پروتئين سويا حاوي سموم مختلفي است از جمله:
اسيد فيتيك، فيتو استروژن، هماگلوتنين و مهار كننده هاي تريپسين است كه عامل اصلي برخي از عوارض محسوب ميشوند كه عبارتند از :
1. تاثير بر باروري زنان:
مطالعه اي ثابت كرد كه سويا بر سيستم توليد مثل زنان تاثير ميگذارد بنابراين زماني قصد باردار شدن داريد لازم است كه مصرف سوياي خود را بررسي كنيد. اين مطالعات در موش هاي صحرايي به مدت 15 ماه در آزمايشگاه انجام شد. در طول اين دوره خوراك آنها پروتئين سوياي اصلاح شده ژنتيكي بود و نتيجه واقعا شگفت آور بود؛ طبق نتايج مطالعات و آنچه در بخش سلامت نمناك درغالب خواص و عوارض سويا گفته شده است سطح پروژسترون آنها واقعا افزايش پيدا كرده بود و رحم و چرخه قاعدگي آنها تغييرات شديد داشت. اگر اين مطالعات را به انسان منتقل كنند، متوجه خواهند شد كه زناني كه از سوياي بيش از حد مصرف ميكنند خطر ابتلا به مشكلات قاعدگي دارند و معمولا عادت ماهانه آنها به تاخير مي افتد كه يكي از دلايل ناباروري در زنان است.
2. ممكن است باعث دوره هاي عادت ماهانه سنگين شود:
با اين وجود مطالعه ديگري نشان ميدهد كه افرادي كه از سويا استفاده ميكنند ممكن است قاعدگي غير طبيعي، طولاني و سنگين تري داشته باشند. اين شرايط از نظر پزشكي منوراژيا ناميده ميشود.
3. سويا باعث اختلال در غدد درون ريز مي‌شود:
سويا سرشار از تركيبات فعال بيولوژيكي مانند ژنيستئين، گليسيتئين، دايدزئين و غيره است. اينها به طور كلي ايزوفلاوين ناميده ميشوند و به عنوان اختلال هاي استروژن طبقه بندي ميشوند و بر عملكرد عادي سيستم غدد درون ريز تاثير ميگذارند در نتيجه باعث عدم تعادل هورموني خواهد شد.
همچنين پروتئين حاوي گليفوزات است كه سيستم غدد درون ريز زنان را ضعيف مي‌كند و به نوبه خود مانع توليد استروژن ميشود.
استروژن در دوران بارداري نقش مهمي ايفا ميكند و سطح پايين اين هورمون، به جنين و مادر آسيب احتمالي ميزند.
4. خطر بالاي سرطان مثانه با مصرف زياد سويا:
مطالعات نشان داده اند كه در هنگام مصرف بيش از حد سويا احتمال ابتلا به سرطان مثانه افزايش مي يابد. اگر سابقه ژنتيكي سرطان مثانه داريد، اين خطر چندين برابر مي‌شود.
5. مشكلات و مسائل كليوي با مصرف سويا:
سويا منبع طبيعي آلومينيوم است و مصرف بيش از حد اين فلز علت اصلي بيماري هاي مختلف كليه است. اگزالات موجود در سويا يكي از علل اصلي سنگ كليه مي باشد.
براي سيستم گوارش ما هضم و پردازش آن دشوار است. در نتيجه درون كليه ها تجمع مي يابد. وقتي سطح اين اگزالات به طور خطرناكي بالا مي رود، آنها تبديل به سنگ مي‌شوند.
اگر سابقه نارسايي كليوي يا ساير اختلالات كليوي داريد، بهتر است از پروتئين سويا اجتناب كنيد.
6. افزايش احتمال ابتلاي به سرطان سينه با مصرف سويا:
ايزوفلاون هاي موجود در سويا، تعداد سلول هاي اپيتيال در سينه هاي زن را افزايش مي‌دهد و عملكرد هورمون هاي استروژن را مختل ميكند و در نهايت خطر ابتلا به سرطان سينه را افزايش ميدهد.
اگر سابقه خانوادگي سرطان سينه داريد، از خوردن سويا اجتناب كنيد.
7. سويا مضر براي پانكراس:
سويا حاوي مهاركننده هاي تيپسين است. تيپسين آنزيم گوارش است كه كمك مي كند تا پروتئين ها در روده كوچك شكسته شوند. پانكراس اين آنزيم را به شكل تريپسينوژن ترشح مي كند. مهار كننده ها عملكرد اين آنزيم را مختل مي كنند و باعث آسيب به لوزالمعده مي شوند.
8. سويا مانع از جذب مواد معدني مختلف مي شود:
سويا حاوي سطح بالايي از اسيد فيتيك يا فيتات است كه بدن را از جذب مواد معدني ضروري، مانند آهن، روي، كلسيم و منيزيم دور نگه مي دارد.
در صورت عدم اين مواد معدني، سيستم داخلي بدن شروع به كار كرد غير طبيعي مي كند و كمبود ويتامين D، كم خوني، خستگي مفرط،تپش قلب، تنفس سريع و غيره را تجربه خواهيم كرد.
9. منجر به هيپوتيروئيديسم مي شود:
اگر قبلا غده تيروئيد مشكل دار داشته ايد، امكان ابتلا به اين بيماري در شما افزايش پيدا مي كند. پس اگر دچار بيماري هاي تيروئيدي هستيد، از مصرف سويا اجتناب كنيد كه تأثير منفي بر عملكرد غده تيروئيد دارد.
همانطور كه قبلا گفته شد، ايزوفلاون هاي موجود در شير سويا باعث كاهش سطح يد در بدن مي شود و غده تيروئيد بدون غلظت يد، به درستي عمل نمي كند و سطح ترشح آن پايين مي آيد و باعث كم كاري تيروئيد مي شود.
در نتيجه به افزايش وزن، بي خوابي و چندين مسائل گوارش و نوسانات خلقي را به وجود مي آورد.
10. سويا باعث ايجاد مشكلات گوارشي مي شود:
سويا حاوي مقدار زيادي پروتئين است. اما شگفت زده خواهيد شد كه بدانيد هضم پروتئين، ترشح آنزيم ها را محدود مي كند. در نتيجه علائمي مانند نفخ، ناراحتي معده و يبوست تجربه مي شود.
سويا در صورتي كه در سيستم ما تجزيه شود، يك ماده اي به نام موكوس را آزاد مي كند و پوششي روي ديواره داخلي دستگاه گوارش ايجاد مي كند، كه باعث توليد بسياري از مخاط و كاهش روند هضم مي شود و در نهايت همه اين مسائل منجر به درد حاد معده، سندروم روده تحريك پذير يا اسهال ميشود.
11. سرطان آندومتر:
بسياري از ما مكمل هاي ايزوفلاون سويا را به منظور تامين نياز روزانه پروتئين خود مصرف مي كنيم. استفاده طولاني مدت از اين مكمل ها ممكن است منجر به سرطان آندومتر شود.
اين مكمل ها مي توانند رشد غيرطبيعي بافت ها را در رحم افزايش دهند و باعث ايجاد تغييرات پيش سرطاني در پوشش بافت آندومتر رحم شوند.
زنان باردار هميشه بايد از مكمل هاي سويا دور بمانند، زيرا ممكن است به جنين آسيب برساند.
12. احتمال ابتلا به آسم با مصرف سويا:
همچنين ثابت شده است كه مصرف منظم سويا ممكن است مشكلات تنفسي مانند آسم را ايجاد كند.
مصرف بيش از حد سويا مي تواند منجر به افزايش ميزان مخاط در بدن شود كه در نهايت باعث مشكلاتي مانند سرماخوردگي، سرفه و آسم مي شود.
13.ساير اثرات جانبي استفاده از سويا:
سويا حاوي ماده اي به نام پورين است كه احتمال ابتلا به وضعيت نقرس را افزايش مي دهد و در پايان بخش بررسي عوارض سويا در سلامت نمناك بايد بدانيد كه مصرف بيش از حد سويا سبب بروز خارش و حساسيت شديد مي شود.
پوسته هاي سويا ممكن است باعث تب يونجه شوند.
قيمت سويا عمده-قيمت سويا كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت سويا در بازار ازاد امروز-قيمت سويا فله-قيمت سويا خوراكي كيلويي-سويا گوشت-سويا تازه-درخت سويا مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 208 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593064

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .